Introducció a la soldadura aplicada al taller agrícola

soldadura_cartell

CONSTRUIR, TRANSFORMAR I REPARAR
A PARTIR DELS METALLS

Viure al món rural i agrícola, a més a més de fer de pagès/a, implica posar en pràctica molts altres oficis per a gestionar finca, maquinària i instal•lacions.  Arreglar coberts, fer tancats o transformar alguna eina del tractor pot ser molt útil si tens traça i empenta per entendre’t amb la soldadura i el món dels metalls. Un ofici que requereix molta preparació si t’hi vols dedicar professionalment, però que amb unes nocions introductòries et pot ser de gran ajuda al teu petit taller de reparació agrícola.

En aquest taller d’introducció, t’ajudarem a perdre la por als equips de soldadura i les seves espurnes, conèixer les mesures de seguretat i precaució que cal adoptar i a experimentar la soldadura bo i soldant en algunes de les diferents tècniques i equips que hi ha.

Principis bàsics de soldadura
Equips de soldadura, eines, materials i elèctrodes
Què podem soldar? Què podem construir?: observació de diferents solucions, construccions, i adaptacions fetes a la finca de Can Poc Oli
Anem per feina! Pràctiques de soldadura de totes les persones inscrites.

Professor: Jaume Brustenga, professor de l’Escola Agrària de Manresa

Lloc: Can Poc Oli, (Escola Agrària de Manresa) Ctra. Vella d’Abrera a Manresa, Km. 23,6

Dia i horari:  dimecres 11 de març de 16 a 20 hores.

Preu: 38 euros

Més informació: formacio@associaciolera.org / Tel. 93 878 70 35 / 672 337 305

Consulteu preus, descomptes i condicions en l’arxiu pdf: soldadura

Per inscriure’t, si us plau, omple el següent formulari:

Fulletó de L'Era L'Apuntador Butlletí digital de L'Era Premsa Web de L'Era Altres webs Per un amic o amiga Xarxes socials Fulletó