Gestió d’aigües residuals

Comencem la temporada amb un curs més necessari que mai perquè ens ajuda a aprofitar aquest recurs tan imprescindible i escàs que és l’aigua.

Cada dia centenars, milers i milions de litres d’aigües surten de llars, pobles i ciutats contaminades i contaminant els nostres paisatges. En el millor dels casos s’inverteix una gran quantitat d’energia per sanejar-la però amb resultats no gaire satisfactoris.
En aquest curs aprendrem a analitzar, dissenyar i dimensionar diferents sistemes de depuració i reutilització d’aigües residuals. Veurem i visitarem casos reals de diferents escales.
Les aigües regenerades són un gran recurs que poden contribuir a augmentar la nostra sobirania alimentària i a la vegada ser més resilients als escenaris de canvi climàtic i descens energètic als quals ens enfrontem.

Sessió el 7 d’octubre a Manresa i el dia 21 visites a Mediona, Sant Sadurní d’Anoia i Esparreguera.

Si t’interessa, mira el programa i valora d’inscriure’t: