Quedem per fer cromatografies

croma_cartell

QUEDEM PER FER CROMATOGRAFIES

DATA I HORARI: 04/09/2018 de 9,30 a 18 h

PARTICIPANTS: persones que ja han fet anteriorment algun curs de cromatografia i ja coneguin la tècnica.

PREU: 8€ primera mostra i 4€ les següents fins a un màxim de 8 mostres per persona.

LLOC: FUB

Arran dels darrers cursos organitzats per L’Era, de cromatografia i d’agricultura regenerativa amb en Josep Ramon Sainz de la Maza, va sorgir la idea que l’alumnat que hi havia participat, es pogués trobar per a fer cromatografies i compartir materials i reactius. Es va suggerir que es pogués liderar des de L’Era i oferir el laboratori de l’Escola Agrària de Manresa per a fer alguna trobada amb els ex-alumnes dels cursos de cromatografia, per a que cadascú es realitzi les seves pròpies cromatografies.

Així que, ens hi posem! Des de L’Era us oferim la possibilitat de trobar-nos un parell de cops a l’any i dedicar-los a fer-se cadascú les seves proves, pagant  el material que utilitzarem.

TASQUES PRÈVIES

Cal que portis les mostres de sòl seques

1. Agafar una mostra de terra del tros que tinguis ganes d’analitzar, dels primers 10-15 cm . . Preferiblement sota d’herba, cultiu o encoixinat. Aproximadament uns 100gr.
  2. Els has de posar a assecar sobre un paper blanc i sense tintes a l’ombra
  3. Porta la mostra pel dia de la trobada en algun recipient que no estigui tapat
  4. Cal que per  a fer més àgil la part pràctica que portis:
    1. un colador: per filtrar la terra
    2. un morter i la mà de morter: per esmicolar la terra

Per inscriure’t, si us plau, omple el següent formulari:

Com t'has assabentat que es convocava aquest taller?
 Correu electrònic Butlletí digital Cartells