Planter eco de pebrot de fregir

Planter ecològic de pebrot de fregir, una varietat tradicional d’Argentona de pebrot allargat (15 cm), molt productiu i versàtil. Es pot menjar en verd o madurat en vermell. Planter ecològic en pack de 10 unitats. Recollida a can Poc Oli, de l’1 al 5 de maig.

Amb les comandes de planters ecològic rebreu gratuïtament el Manual del Plantaire Casolà, en col·laboració amb Tarpuna i la Diputació de Barcelona

RECOLLIDA LOCAL, NO ES FAN ENVIAMENTS

Pack de 10 unitats de planter eco

Horaris de recollida:

  • Dijous 1 de maig de 10 a 18h
  • Divendres 2 de maig d’11 a 20h
  • Dilluns 5 de maig de 9 a 17h

3,50

7 en estoc

Descripció

El pebrot de fregir d’Argentona és una varietat tradicional recuperada gràcies a Joan Bellatriu. Es tracta d’un pebrot allargat d’uns 15 cm, que es pot consumir tant en verd com en vermell quan arriba a la seva maduresa. És molt productiu i perfecte per a la cuina, ja sigui fregit, escalivat o afegit a guisats. La sembra es fa en planter al febrer, i la collita s’estén entre agost i setembre, garantint una producció abundant i de qualitat. Aquest planter ecològic es ven en packs de 10 unitats, llestos per trasplantar i començar a conrear de manera sostenible. La recollida es realitza a la Finca can Poc Oli en les dates establertes.

Característiques:

  • Origen: Argentona
  • Donant: Joan Bellatriu
  • Període de sembra: Febrer
  • Període de collita: Agost-setembre
  • Mètode de sembra: En planter
  • Marc de plantació: 40 x 30 cm
  • Mida del fruit: 15 cm, forma allargada
  • Consum: Es pot menjar en verd o en vermell
  • Productivitat: Molt productiu
  • Format: Pack de 10 unitats de planter eco
  • Recollida: Finca can Poc Oli, de l’1 al 5 de maig

Amb les comandes de planters ecològic rebreu gratuïtament el Manual del Plantaire Casolà, en col·laboració amb Tarpuna i la Diputació de Barcelona.