Taller de Natura i Creativitat

Horaris: Dimarts, de 10 h a 12 h o de 17.30 h a 19.30 h Dijous, de 17.30 h a 19.30 h Dissabtes, 14 i 28 d’octubre, 18 i 25 de novembre i 2 i 16 de desembre de 9:30 h a 13:30 h Més informació: www.eltallerdeljardi.jimdo.com · annaflors7@yahoo.es ·

DONA VALOR AFEGIT AL TEU PRODUCTE

Inscripcions i matrícules: A l’ESCOLA AGRÀRIA DE MANRESA, fins a 10 dies abans de l’inici del curs corresponent Fundació Universitària Bages. Av. Universitària, 4-6, Manresa. Telèfon 93 874 90 60 Adreça electrònica: ccagraria.manresa@gencat.cat, www.agricultura.gencat.cat/escolesagraries Cal dur: fotocòpia del DNI, imprès de matrícula formalitzat, fotocòpia de la nòmina o rebut d’autònoms

Seguir llegint

II Jornada sobre sanitat en avicultura ecològica

La jornada és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a través de l’Oficina Comarcal del Maresme del DARP: Tel.: 93 754 03 90 – A/e: amaresme.daam@gencat.cat, amb indicació de nom i cognoms, DNI o equivalent i correu electrònic. Les places són limitades i s’assignaran per rigorós ordre d’inscripció. Programa: Òrrius_Avicultura eco_290917_170106

Instal·lacions fotovoltaiques per a autoconsum

Inscripcions i matrícules: La jornada és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a través de l’Escola Agrària del Pirineu (Tel.:973 352 358 – A/e: amalia.sanz@gencat.cat) També us podeu inscriure a través del servei de Preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat: www.ruralcat.net/preinscripcionspatt. Programa: La Seu d’Urgell_Comercialització formatges_131017_170696 Comparteix a les

Instal·lacions fotovoltaiques per a autoconsum

Inscripcions i matrícules: A l’ESCOLA AGRÀRIA DE MANRESA, fins a 10 dies abans de l’inici del curs corresponent. Fundació Universitària Bages. Av. Universitària, 4-6, Manresa. Telèfon 93 874 90 60 Adreça electrònica: ccagraria.manresa@gencat.cat, www.agricultura.gencat.cat/escolesagraries Cal dur: fotocòpia del DNI, imprès de matrícula formalitzat, fotocòpia de la nòmina o rebut d’autònoms