Joan Sans

El Joan és el responsable de formació de L’Era i del projecte Comunalitats. Viu en una comunitat intencional prop de Cardona, des d’on complementa la feina de L’Era amb l’activitat pagesa.

Berta Castellà

La Berta és ambientòloga i tècnica en producció agroecològica. Des del 2023 ocupa la secretaria de l’entitat. Actualment fa de professora a l’Escola Agrària de Manresa i també assumeix algunes classes a formacions de l’associació.

Jaume Brustenga

El Jaume és soci fundador de l’associació i des dels seus inicis i fins el 2023 va ocupar el càrrec de secretari de l’entitat. És professor de l’Escola Agrària de Manresa i practica des de fa molts anys el maneig holístic a la seva finca d’Artés, on té un petit ramat d’ovelles.

Teresa Korol

La Teresa és la nostra cara visible a les fires. La trobareu al darrera de la nostra parada, explicant els valors i la missió de l’entitat. També assumeix tasques del banc de llavors Esporus i fa classes en el marc de la nostra oferta formativa.

Carolina Domínguez

La Carolina és la presidenta de l’associació. Després d’ocupar responsabilitats directives en una important empresa comercial, va decidir fer un gir a la seva vida i vincular-se a la finca agrària familiar. Va formar-se a l’Escola Agrària de Manresa i posteriorment va assumir la presidència a L’Era

Engràcia Valls

L’Engràcia ocupa actualment el càrrec de tresoreria a la junta de l’entitat. Activista en el moviment del consum agroecològic i sòcia de la nostra entitat des dels seus inicis.

Alba Gros

L’Alba porta l’edició de la revista Agrocultura, contactant amb els articulistes i coordinant el consell de redacció. També assumeix les tasques de comunicació de L’Era, com l’edició de material, la pàgina web o la relació amb els mitjans.

Rosa Rosell

Per qualsevol tema d’administració podeu consultar la Rosa. És qui elabora i gestiona la facturació i també aspectes relacionats amb altes i baixes de socis o subscriptors de la revista.

Manel Martínez

El Manel Martínez, de ca l’Agustí, és el soci que s’ocupa d’organitzar mensualment la Tertúlia a L’Era. Porta un hort i arbres fruiters a Castellgalí i és un expert en elaboració de compost.

Xènia Torras

La Xènia és la responsable del banc de varietats locals Esporus, imparteix tasts i tallers de conservació de llavors. Coordina projectes relacionats amb amb la biodiversitat agrària i participa de la Xarxa Catalana de Graners.