Quan a l’estiu arriba la plenitud de producció, és el moment de més feina a l’hora d’extreure i conservar les llavors de les diferents varietats per tal de tenir la millor qualitat. Per això cada any aprofitem l’ocasió per organitzar jornades de voluntariat que alhora serveixen per intercanviar coneixements i compartir experiències al voltant del món de les llavors.

Inscriu-te al nostre web i rebràs la convocatòria per saber què fem i decidir si vens: https://associaciolera.org/esporus/activitats/

Cuando en verano llega la plenitud de producción, es el momento de más trabajo a la hora de extraer y conservar las semillas de las diferentes variedades para así tener la mejor calidad. Por eso cada año aprovechamos la ocasión para organizar jornadas de voluntariado que a la vez sirven para intercambiar conocimientos y compartir experiencias alrededor del mundo de las semillas.

Inscríbete en nuestra web y recibirás la convocatoria para saber qué hacemos y decidir si vienes: https://associaciolera.org/esporus/activitats/