Avui posem en marxa una campanya de micromecenatge pel banc de llavors d’Esporus a través de la Fundació Triodos.

Amb el projecte titulat “Esporus: llavors locals de qualitat per alimentar el nostre futur“, volem arribar als 2000 € gràcies a les vostres donacions. I si ho aconseguim, la Fundació Triodos augmentarà la quantitat fins a 4500 €.

Podeu fer les vostres donacions a crowdfunding.fundaciontriodos.es

A Esporus treballem de manera artesanal, cuidant cada detall del procés productiu de les llavors. Però quan arriba el moment de l’assecatge, no sempre el temps ens acompanya. Això pot provocar que les llavors no s’assequin correctament, germinin abans d’hora o es danyin en el procés.

Si aconseguim arribar a l’objectiu, podrem comprar un assecador professional, i amb aquest equipament, assegurar que les nostres llavors s’assequen en el moment òptim, evitant qualsevol problema durant el procés.

Per altra banda, si superem la nostra meta, invertirem en altres materials essencials com sedassos o garbells, i així podrem millorar encara més la qualitat de les nostres llavors.

Us necessitem! Cada petita contribució ens acostarà més al nostre objectiu comú: oferir-vos les millors llavors pels vostres horts i jardins.

Podeu fer les vostres donacions en aquest enllaç. Veureu que hi ha unes recompenses molt interessants! A més a més, també podreu desgravar-vos fins a un 80% de l’import de la donació.

Moltes gràcies!