Em vull fer soci/a de L’Era

A l’associació L’Era tenim ganes d’ampliar la base social per poder millorar la nostra autonomia econòmica i per tenir més força per moure projectes relacionats amb la difusió de l’agroecologia. T’hi animes?

200 en estoc

SKU 004 Categoria Etiqueta

Descripció

Associar-se a L’Era és una forma de participació que ajuda l’entitat econòmicament i suposa un gran suport social a l’hora de mantenir l’activitat.

El cost actual és de 55 euros/any.

Els socis i sòcies de L’Era:

– poden participar en les Assemblees Generals i en les decisions sobre el rumb de l’entitat;
– reben trimestralment la revista Agrocultura;
– es beneficien de descomptes en l’adquisició de publicacions;
– es beneficien de descomptes en la inscripció a cursos;
– reben periòdicament informació relacionada amb el sector agroecològic a través del nostre butlletí digital;
– poden accedir al fons bibliogràfic de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa, que inclou els llibres de l’Escola Agrària de Manresa i de L’Era relacionats amb la producció agrària ecològica, energies renovables, bioconstrucció, etc.

En el moment d’associar-te rebràs a casa:

– els números de la revista Agrocultura que hagin sortit durant l’any en curs;
– un sobret de llavors del projecte Esporus;

– un calendari de sembra i plantació ajustable a la situació climàtica de la zona on estàs;

Altres entitats i empreses també poden associar-se a L’Era sota la figura de soci col·lectiu. El cost actual és de 150 euros/any. Si t’interessa aquesta opció, contacta directament amb nosaltres i en parlarem: administracio@associaciolera.org / 938787035.