Política de privacitat i ús de galetes

L’entitat titular d’aquest web d’Internet és

L’Era, Espai de Recursos Agroecològics (en endavant, L’Era)
Av. Universitària, 4-6 (Edifici FUB)
08242 Manresa
NIF G61850277

Inscrita al Registre d’Associacions de la Direcció General de Dret i Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya, amb el número 21.727

La finalitat del web és:

– comercialitzar serveis o béns relacionats amb la producció agrària ecològica, l’agroecologia o qualsevol altre vinculat als estatuts de l’entitat titular.

Privacitat i protecció de dades personals

La navegació per la web no requereix cap tipus de registre previ. Tot i així, la compra a través d’aquest web sí que requereix la introducció de dades a través de formularis. En aquest casos, les persones que introdueixen les dades manifesten que tota la informació subministrada és veraç, completa i precisa.

D’acord amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal, informem que les dades personals que es facilitin s’inclouran en el fitxer informatitzat “CERCLE ERA”, del qual l’associació L’Era n’és la responsable. Les dades facilitades permeten efectuar la gestió del tràmit sol·licitat i informar de les activitats promogudes o participades per L’Era. Si es vol accedir, oposar-se, rectificar o cancel·lar qualsevol dada, cal fer-ho per escrit per correu electrònic a administracio@associaciolera.org o per correu postal a l’adreça que figura a l’inici d’aquest text.

Enllaços externs

L’Era no assumeix cap responsabilitat sobre els enllaços externs que hi ha a la pàgina web.

D’altra banda, les galetes s’utilitzen únicament amb finalitats estadístiques, ja que proporcionen informació rellevant als responsables del web per millorar el servei.

Processos

Estat de la sessió

Aquestes galetes guarden la informació necessària durant la sessió i els canvis relacionats amb ella, i també determinen si estàs registrat o no al web.

Analítica

Aquesta informació la fem servir per millorar la nostra pàgina, detectar noves necessitats i valorar les millores a introduir amb la finalitat de prestar un millor servei als usuaris que ens visiten .