Exposició ‘Som Natura’

Telèfon: 932 566 002 A/e: museuciencies@bcn.cat Públic a qui va dirigida l’activitat: General Accés: Gratuït Descripció: Inauguració de l’exposició ‘Som Natura’, una exposició que convida a fer a un recorregut dividit en 7 àmbits amb l’objectiu que les persones surtin de l’exposició commogudes per la bellesa i la sensació de

La ruta de les tines amb tast a Pont de Vilomara i Rocafort

Més informació: http://bagesterradevins.cat/ Públic a qui va dirigida l’activitat: General Accés: Pagant Preu: 16,50 euros Descripció: Itinerari guiat per les tines de la vall del Flequer, un itinerari circular d’uns 6,5Km per conèixer 4 dels conjunts de tines més espectaculars d’aquest patrimoni únic que són el llegat d’un dels moments

cartell_trinium_manresa

Agricultura ecológica con el método Trínium

A càrrec d’Enzo Nastati Curs organitzat per Widdar i La Nueva Tierra, amb la col·laboració de l’associació L’Era, Espai de Recursos Agroecològics i l’Escola Agrària de Manresa Per consultar el programa i/o inscriure’t, clica aquí   Comparteix a les teves xarxes socials