Vine a la Festa de L'Era

Després de més de 25 anys de recorregut, hem fet molta feina i tenim molta més feina entre mans. Però, si vam escollir el nom de L’Era, va ser perquè en una era s’hi treballa, però també s’hi celebra. I ara tenim ganes de festejar el camí fet, els reptes assolits i encoratjar-nos una mica amb els que tenim encara per davant, i que no són pocs.

És per això que et convidem a venir a la festa que estem preparant per al dissabte 26 d’octubre a la finca can Poc Oli, a l’Escola Agrària de Manresa que, una vegada més, ens cedeix el seu espai. Tenim preparades algunes activitats per a la canalla i també per als grans!

Començarem amb una Assemblea Extraordinària de Soci i Sòcies. Per fer-nos-ho fàcil, començarem amb una mica d’esmorzar per carregar piles. És el moment de fer revisió d’alguna part del funcionament de l’entitat i també d’escollir nova Junta Directiva. Si tens canalla, no et preocupis perquè també ho tenim previst. A les 12, tanquem l’Assemblea i comencem la festa amb la presentació de l’assecadora de llavors que hem pogut comprar a través del matchfunding d’aquesta primavera.

Continuem amb una paella de verdures per a tothom. Si et fa, compra el tiquet a https://associaciolera.org/producte/dinar-festa-de-lera/ Hem fet un preu de 5 euros per adults i 3 euros per a infants fins a 10 anys perquè no suposi un sobreesforç per a la majoria d’economies domèstiques.

I un cop amb la panxa plena: olimpíades rurals! Sobreviurà la pagesia? Vine a passar una estona de joc amb nosaltres amb reptes agraris i rurals. Acabarem el dia a les 17.30 amb berenar i concert de Canya Dura.

T’animes a venir?

Cartell Festa de L'Era 2024