Vine a l’Assemblea General!

Aquest món que anhelem té com a base l’agroecologia, on la producció agrària ecològica no és només una substitució d’imputs certificats, sinó que és una mirada sistèmica a aquest planeta que habitem on nosaltres som un més, de costat amb la resta d’organismes vius.

Però la nostra visió de futur és encara una llavor adormida; mentrestant la intentem nodrir i donar-li les condicions que permetin una germinació exitosa. I ho fem amb els projectes que tu, amb la teva quota d’associat o associada fas possible: la revista Agrocultura, el banc de llavors de varietats locals Esporus, la proposta formativa, els projectes de recerca, l’assessorament, les xerrades i els tallers arreu… El 2022 hem encetat noves línies d’actuació que tenim ganes d’explicar-te, compartir i verificar amb tu.

Aquest any la convoquem a l’Institut Les Garberes, a Castellar del Vallès, un centre amb qui tenim una relació de col·laboració estreta. Aprofitarem per visitar el seu enjardinament sense reg de demostració i experimentació.

Consulta com arribar-hi aquí >>
Compra el tiquet per quedar-te a dinar aquí >>

Assemblea general ordinària 2022
Ordre del dia