Tertúlia a L’Era. Plagues i malalties dels fruiters (II)

A la darrera tertúlia vam fer curt amb el tema i per això repetim. Continuarem tractant dels problemes sanitaris més corrents que ens trobem a causa d’invasions de fongs, insectes i ocells, i dels mètodes ecològics disponibles per resoldre’ls de manera preventiva o curativa, com les associacions, els extractes, maceracions i decoccions amb plantes, els productes autoritzats, etc.

16_05_tertulia_cartell

La propera Tertúlia serà el dimecres 4 de maig de 2016 i el tema escollit és les plagues i malalties dels arbres fruiters (2). Els fruiters estan a l’inici de la fructificació i, com és natural, els insectes i els fongs troben en els fruiters un aliment que aprecien molt. Parlarem dels problemes sanitaris més corrents que ens trobem a causa d’invasions de fongs, insectes i ocells, i dels mètodes ecològics disponibles per resoldre’ls de manera preventiva o curativa, com les associacions, els extractes, maceracions i decoccions amb plantes , els productes autoritzats, etc.

Ens trobarem a les 7 de la tarda a la Sala d’Actes de la Biblioteca, que es troba a Cal Sitjes, a Artés.

Descarrega aquí el plànol per arribar a Cal Sitjes: Com arribar a Cal Sitjes.pdf

Descarrega aquí les bases de la tertúlia: BASES_TERTULIA.pdf