Tertúlia a L’Era: plagues i malalties dels arbres fruiters

Dimecres, 6 d’abril, una nova tertúlia agroecològica. Parlarem de les plagues i les malalties dels arbres fruiters i dels mètodes disponibles per resoldre’ls, de manera preventiva o curativa, com les associacions, els extractes, maceracions i decoccions amb plantes, els productes autoritzats, etc. Amb l’arribada de la primavera la vegetació es desvetlla de manera exuberant  i, com és natural, els insectes i els fongs troben en els fruiters un aliment que aprecien molt. Hem d’estar alerta i aprofitar els mitjans que ens dóna l’agricultura ecològica per mantenir un control sobre les invasions perjudicials.
La propera Tertúlia serà el dimecres 6 d’abril de 2016 i el tema escollit és les plagues i malalties dels arbres fruiters i parlarem dels problemes sanitaris més corrents que ens trobem a causa d’invasions de fongs, insectes i ocells, i dels mètodes disponibles per resoldre’ls, de manera preventiva o curativa, com les associacions, els extractes, maceracions i decoccions amb plantes, els productes autoritzats, etc.
Ens trobarem a les 7 de la tarda a la Sala d’Actes de la Biblioteca, que es troba a Cal Sitjes, a Artés.

Bona Tertúlia!

Descarrega’t aquí com arribar a Cal Sitjes: Com arribar a Cal Sitjes.pdf