Superaliments

cartell_superaliments

COM INTRODUIR A LA NOSTRA DIETA ALIMENTS AMB ALTS NIVELLS NUTRICIONALS I TERAPÈUTICS

Còctels de vitamines, minerals, antioxidants, enzims, greixos saludables, etc. s’amaguen darrera d’una colla d’aliments que l’actualitat ha posat de moda sota el nom genèric de “superaliments”.

L’exotisme de molts d’aquests productes es va introduint a les nostres taules argumentant salut i propietats nutricionals d’excel· lència, fet que moltes vegades fa que s’oblidin els aliments tradicionals, que amb petites transformacions o al natural, són magnífics per a una alimentació saludable.
És el cas de la llimona o les nous, dels germinats de llavors o dels fermentats de verdures com la col o la pastanaga, que ens aporten fabulosos beneficis alimentaris i terapèutics.

Aquests tallers volen donar idees i trucs per elaborar alguns productes que enriquiran la nostra dieta i ens ompliran de salut.

Aprendrem a fer-ne alguns, de manera fàcil i efectiva com germinats, brots, kombutxa i xucrut, i elaborarem algunes receptes pràctiques per fer a casa i disposar-ne per l’ús diari.

1a sessió: 21/05/20
GERMINATS I FERMENTATS
Teoria i elaboració de germinats, kombutxa i xucrut.

2a sessió 28/05/20
SUPERALIMENTS A  LA NOSTRA DIETA
Receptes  per introduir superaliments de manera fàcil i pràctic a la vida quotidiana.

Professora: Núria Morral, #cuinera solar i #eco-creativa #auto-suficient

FUB (Escola Agrària de Manresa) – Av. Universitària 4 -6 (Manresa)

Dates i horari: Dimarts 21 i 28 de maig, de 17 a 20 hores.

Més informació: formacio@associaciolera.org
Tel. 93 878 70 35 / 672 337 305

Preu: 63 euros
Consulteu descomptes i condicions en el pdf: superaliments