2018_calendari_jornada_neteja_llavors

Les jornades de voluntariat d’Esporus són jornades de treball on aprofitem per conèixer-nos, intercanviar coneixements i passar una bona estona entre tots.
En el calendari veuràs que hi ha dos horaris, el d’estiu i el de tardor, adequats a les hores de llum i de màxima calor de cada època.
Com en anys anteriors, no cal que confirmis la teva assistència. Amb una setmana d’anticipació rebràs un correu electrònic explicant una mica què farem a la següent jornada i, si t’interessa, vens en l’horari marcat. Si vols rebre el nostre correu, si us plau, omple el següent formulari:

DADES PERSONALS

Nom i Cognoms (obligatori)

Adreça(obligatori)

Codi Postal (obligatori)

Població (obligatori)

Telèfon (obligatori)

Correu electrònic (obligatori)

NIF (obligatori)

Arran de la NORMATIVA SOBRE LA GESTIÓ DE DADES PERSONALS DE LA UNIÓ EUROPEA, necessitem el teu consentiment per a enviar-te les comunicacions relacionades amb el projecte Esporus. En qualsevol moment podràs donar-te de baixa enviant un correu electrònic a administracio@associaciolera.org
 Sí, el dono No, no el dono

Pots llegir la nostra política de privacitat a http://associaciolera.org/avis-legal-i-politica-de-privacitat/