Les jornades de voluntariat d’Esporus són jornades de treball on aprofitem per conèixer-nos, intercanviar coneixements i passar una bona estona entre tots.
L’horari serà els dijous a les tardes,. a excepció de la Tumakada que la farem de 9 a 13h.
Com en anys anteriors, no cal que confirmis la teva assistència, a excepció de la Tumakada que cal que reservis plaça al mail info@associacioler.org. Amb una setmana d’anticipació rebràs un correu electrònic explicant una mica què farem a la següent jornada i, si t’interessa, vens en l’horari marcat. Si vols rebre el nostre correu, si us plau, omple el següent formulari:

DADES PERSONALS

Nom i Cognoms (obligatori)

Adreça(obligatori)

Codi Postal (obligatori)

Població (obligatori)

Telèfon (obligatori)

Correu electrònic (obligatori)

NIF (obligatori)

Arran de la NORMATIVA SOBRE LA GESTIÓ DE DADES PERSONALS DE LA UNIÓ EUROPEA, necessitem el teu consentiment per a enviar-te les comunicacions relacionades amb el projecte Esporus. En qualsevol moment podràs donar-te de baixa enviant un correu electrònic a administracio@associaciolera.org
Sí, el donoNo, no el dono

Dono permís perquè m'afegiu al grup de whatsApp d'Esporus