Participem en la definició del Pla d’acció PAE 2023-27

El Departament d’Acció Climàtica s’ha proposat tirar endavant un nou Pla d’Acció per al Desenvolupament de la Producció ecològica 2023-2027. Per definir-lo ha engegat un Pla de participació adreçat a tots els agents implicats i també a la ciutadania en general. L’associació L’Era, Espai de Recursos Agroecològics, forma part del grup motor que està impulsant aquest Pla.

La fase de diagnosi del Pla de participació s’estendrà fins el 10 de març i s’ha dissenyat a partir de tres línies:
1. Consulta en línia oberta a la ciutadania en general. Accessible aquí >>

2. Sessions de debat especialitzades de diferents àmbits. Inscripcions aquí >>

3. Sessions de debat autogestionades convocades per entitats o institucions del sector

Aquesta fase de diagnosi gira al voltant de tres eixos del Pla d’Acció, que són:
a. Estimular la demanda i garantir la confiança de les persones consumidores;
b. Estimular la conversió i consolidar totes les baules de la cadena de valor de la producció ecològica;
c. Incrementar la contribució de la producció ecològica al medi ambient i a la sostenibilitat del sistema alimentari.

El moment culminant del Pla de participació serà el II Congrés de la PAE, previst per a la primera setmana del mes de maig.

La sessió informativa sobre el Pla de participació es va fer el 17 de gener i està accessible a través d’aquest enllaç >>