La revista Agrocultura incorpora color a totes les pàgines

El número de tardor d’Agrocultura incorpora la quatricomia a totes les seves 40 pàgines. Fins ara, només vuit pàgines interiors eren a tot color, i la resta s’imprimien a una tinta. La revista està dedicada a la producció agrària ecològica i l’agroecologia.

L’associació L’Era publica la revista Agrocultura amb periodicitat trimestral i l’ofereix a socis, sòcies i persones subscriptores que la reben periòdicament a casa seva. A més, Agrocultura també es pot consultar en format digital a la plataforma de capçaleres en català iquiosc.cat.

El número de tardor entrevista Ferran Berenguer, responsable nacional d’agricultura ecològica de la Unió de Pagesos, i també en Pep Salsetes, popular cuiner i pagès guardià de llavors que alerta que “Les varietats locals necessiten que els productors creguin en el seu valor”.

Les idees de Konrad Schreiber copen també l’atenció a causa de l’afirmació contundent d’aquest tècnic francès: “El compost degrada el sòl”, diu. I a la secció d’Opinió, la Plataforma Fruita amb Justícia Social aporta la realitat de les persones temporeres treballant en el sector.

La llavor d’escarola, el blet negre, la borraina i la sajolida són els temes de les seccions fixes El bloc d’Esporus i Adventícies. La resta de pàgines es dediquen a indagar sobre la situació del petits escorxadors, les diferents estratègies de conservació del gra, els espais test i el mètode OBSALIM en ramaderia.

El número en format paper es pot comprar clicant aquí

La revista en format digital està accessible clicant aquí

El sumari i alguns articles es troben publicats en obert a la pàgina agrocultura.org