Campanya de consum conscient ’16

Arriba la bogeria nadalenca i com cada any, des de la Casa Flors Sirera, l’Ajuntament de Manresa i diferents entitats locals impulsem una Campanya per al Consum Conscient. Et convidem especialment a venir al passi de la peli El Olivo, el dimecres 14 de desembre.campanya_nadal_2016

El passi el farem a l’Auditori Plana de l’Om de Manresa el 14 de desembre a les 19.30 h. Cost de l’entrada: 3 euros. El Olivo és una pel·lícula dirigida per Iciar Bollaín.

el_olivo_cartell

Aquí et deixem la sinopsi que n’ha fet el web labutaca.net:

“L’Alma té 20 anys i treballa en una granja de pollastres en un poble interior de Castelló. El seu avi, que per estranya sorpresa de la seva família va deixar de parlar fa anys, és la persona que més li importa d’aquest món. Ara que tampoc no menja, l’Alma s’obsessiona pensant que l’única cosa que pot “retornar” el seu avi al seu estat natural és recuperar l’olivera mil·lenària que la família va vendre contra la seva voluntat fa 12 anys. Sense dir la veritat, sense un pla i gairebé sense diners, l’Alma embarca al seu tiet “Alcachofa”, al seu company de feina Rafa i a les seves amigues Wiki i Adelle i a tot el seu poble en una empresa impossible: recuperar la monumental olivera, replantada en algun lloc d’Europa i tornar-la a la finca familiar.”

Clica aquí per veure el tràiler