.

Assemblea General de socis i sòcies: dissabte 16 de març

Parlarem de les activitats que tenim previstes pel 2019, avaluarem les del 2018 i compartirem les idees i les inquietuds en relació a l’entitat. Aprofitem l’Assemblea General de Socis i Sòcies de L’Era per visitar el projecte de la sòcia Pilar Comas: el Parc de les Olors del Serrat, a Santa Eulàlia de Ronçana.

Clica aquí per saber com arribar al Parc de les Olors del Serrat

A la darrera Assemblea, les persones participants van acordar celebrar la següent assemblea anual a la seu central de la xarxa de Parcs de les Olors. Els Parcs de les Olors conformen una xarxa de més de 20 punts arreu de Catalunya dedicats a la producció ecològica de planta aromàtica i medicinal, a la difusió de les seves propietats, a l’elaboració de derivats i a la seva comercialització. La suma de molts petits productors representa un volum considerable de producció que s’organitza, es gestiona i es comercialitza també de manera col·laborativa.

Dinarem tots junts un menú aromàtic que segur que ens agradarà. El preu és de  15 €/persona. Cal reservar lloc escrivint un correu a administracio@associaciolera.org abans del 12 de març o bé comprant el tiquet directament a la botigueta de L’Era. Després de dinar farem una visita guiada al Parc de les Olors. Com ja deus saber, les darreres assemblees són prou àgils com per permetre’ns dedicar una estona a conèixer el projecte on es celebren. Tenim el convenciment que serà una experiència ben interessant de conèixer i t’animem a venir.

Durant l’Assemblea coneixerem la feina que hem fet durant el 2018 i les perspectives que tenim per al 2019, quant a projectes i quant a pressupostos. Parlarem de la nova aposta per dinamitzar Lluerna, de la renovació de la revista Agrocultura, dels cursos que ens agradaria engegar a partir de setembre, de la tertúlia, etc.  Si us plau, vine a compartir aquest dia amb altres col·legues de l’associació i participa marcant el rumb de l’entitat.

Esperem retrobar-te a l’Assemblea, l’espai per triar el camí que ha de seguir L’Era.

Assemblea general ordinària 2019

7.30 h. Trobada a la porta principal del Parc de l’Agulla (la que dona a la carretera de Santpedor-Manresa)

7.45 h. Sortida de Manresa

9.15 h. Arribada de socis/es al Parc de les Olors