Arriba Sembrares: I Congrés d’Agricultura Lliure, en línia i gratuït

Agricultura lliure, ecològica i regenerativa és el tema del nou congrés Sembrares, una trobada en línia amb experts i expertes d’àmbit internacional com Darren Doherty, David Holmgren, Elaine Ingham, Mariano Bueno, Albert Lacunza, Marisol Garrido, Neus Vinyals i molts altres.

Els podrem escoltar a tots i a totes del 5 al 9 d’octubre a través de les ponències en línia. Només ens hem d’inscriure gratuïtament. Totes elles estaran accessibles el dia i l’hora que estan programades i també durant les 24 hores següents.

Què passa si no podem assistir a totes les jornades? Podem comprar un passe premium per accedir-hi sempre que vulguem.
Fins el 4 d’octubre: 29 euros
A partir del 4 d’octubre: 49 euros

Què hi pinta l’associació L’Era en tot plegat? Des de l’associació hi participem amb la ponència de la Neus Vinyals, experta en plantes bioindicadores del sòl. I com que ens ha semblat una bona idea, oferim un 20% de descompte en la subscripció de la revista Agrocultura a tothom qui compri un passe premium.

A més, l’entitat es queda un percentatge de les inscripcions de passe premium que es facin a través dels enllaços que nosaltres publiquem. Els diners ens serviran per mantenir projectes com el banc de llavors Esporus, la revista Agrocultura, el programa formatiu anual i les xerrades divulgatives com la de la Neus Vinyals a Sembrares.

Així és que, si tens previst comprar un passe premium del Congrés Sembrares, si us plau, fes-ho a través d’aquest enllaç: https://go.hotmart.com/Q41022753T

I si vols inscriure’t gratuïtament per accedir a les xerrades el dia i l’hora programades i fins a 24 hores després, fes-ho a sembrares.com