Agricultura ecològica, agroecologia i sobirania alimentària.

Coneixes la diferència entre la producció agrària ecològica, la producció agroecològica i el concepte de sobirania alimentària? En aquest curt vídeo produït per la revista Agrocultura, els Charles-André Descombes, president de L’Era, i la Marta G. Rivera, directora de la Càtedra d’Agroecologia de la UVic-UCC, en fan un resum.

Agrocultura és la revista de la producció agrària ecològica i l’agroecologia publicada trimestralment per l’associació L’Era. És l’única revista en català de contingut tècnic d’aquesta temàtica. També s’hi inclouen entrevistes, reportatges, novetats editorials, articles d’anàlisi, seccions sobre biojardineria, permacultura, energies renovables, entre altres. Pots comprar el número en paper a www.associaciolera.org/botiga o bé en format digital a www.iquiosc.cat/agrocultura. Alguns articles es poden consultar en aquesta mateixa pàgina web o bé a www.agrocultura.org (aquesta darrera està en fase de renovació).