Girasol_negre_1 (1)

Des de fa uns anys, la societat catalana, de la mateixa manera que la resta de països europeus, manifesta una major voluntat de consumir aliments produïts en harmonia amb el medi ambient, de proximitat i d’alta qualitat.

Aquesta tendència, acompanyada d’un interès ferm per part d’alguns productors catalans, s’ha traduït en un creixement de la producció ramadera i dels cultius extensius en paral·lel. Malgrat això, el sector de cultius extensius encara té moltes mancances tècniques que poden comprometre el seu desenvolupament futur i la consolidació dels productors i empreses que hi aposten, aspecte indispensable per assegurar un medi rural sostenible i viu.

És per aquest motiu que el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP), amb la col·laboració de diverses entitats, universitats i centres de recerca catalans, promouen el 5è Simposi de produccions agroalimentàries ecològiques, enguany dedicat als cultius extensius.

L’objectiu d’aquest simposi és la transferència d’informació tècnica d’actualitat i d’interès al sector, amb la participació de diversos experts en la matèria de fora de Catalunya, així com un lloc de trobada i d’intercanvi d’experiències per a tots els professionals de l’agricultura ecològica del nostre país.

Pots descarregar-te aquí el programa: Programa-VSimposi.pdf

Realitza la inscripció aquí.

Omple el formulari en majúscules, si us plau

El teu nom (obligatori)

El teu primer cognom (obligatori)

El teu segon cognom (obligatori)

El teu DNI (obligatori)

El teu email (obligatori)

El teu telèfon (obligatori)

Vols que t'enviem informació sobre allotjaments i restaurants a Manresa al teu correu electrònic?
 No

Després d’enviar el formulari se t'obrirà un quadre de diàleg per fer el pagament a través d’un compte de Paypal o a través d’una targeta bancària. Si no tens aquesta possibilitat, escriu com proposes de fer el pagament en el requadre següent.
També pots utilitzar el requadre per enviar-nos qualsevol comentari.

.