préssecs ecològics

Des del 2012 el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació ha apostat per a la formació dels operadors ecològics de Catalunya a través del Simposi PAE. El Simposi concentra en un dia i mig les últimes descobertes en producció ecològica de tècnics, investigadors i productors a Catalunya, Espanya i Europa. L’any passat es va fer a Manresa el 4t Simposi de Producció Agroalimentària Ecològica, dedicat a la fructicultura ecològica.

Amb la intenció de poder complementar amb més informació la producció fructícola ecològica, s’ha organitzat un viatge per poder veure directament com funcionen altres explotacions a països capdavanters en aquest tipus de producció, com Itàlia.

Pots consultar el programa a: Cartell_viatge_tècnic_fructicultura_eco_Itàlia

Per a poder assistir al Viatge cal que t’inscriguis al formulari que trobaràs en aquest enllaç: http://associaciolera.org/?sermons=viatge-tecnic-fructicultura-ecologica-italia-2017

Recorda que tens 3 dies per a fer-nos arribar la reserva del teu bitllet d’avió/tren/bus a info@associaciolera.org. Quan rebrem el justificant de compra de bitllet rebràs un correu electrònic de conformitat. Si en 3 dies de la teva inscripció no hem rebut el justificant de reserva de bitllet, la teva inscripció quedarà automàticament anul·lada.