• baixa

Programes per a la defensa del medi ambient amenaçats a causa del conflicte Generalitat – Estat.

Obrador del Tercer Sector Ambiental de Catalunya, o3sac La intervenció de l’Estat i el conflicte Generalitat – Estat provoca que programes estratègics com les Escoles Verdes, el seguiment de fauna, els ajuts per a la sensibilització ambiental o la custòdia del territori es vegin amenaçats en el seu finançament. Arran

• fes-tesoci_boweb

Fes-te soci/a de L’Era a Ecoviure!

Si et fas soci/a de L’Era a la Fira Ecoviure (Manresa, 28 i 29 d’Octubre) obtindràs un -20% de descompte* del preu final de qualsevol dels cursos de la temporada 2017-2018. *Vàlid per un curs. | Inscripció abans del 31 de desembre de 2017.

• Captura de pantalla 2017-10-24 a les 17.23.24

Jornada Tècnica: registre de varietats vegetals agràries

L’Escola Agrària de Manresa amb la col·laboració de L’Era organitza una jornada on es vol explicar tant als pagesos i pageses que han conservat les seves varietats locals de tota la vida, com als tècnics que en fan millora, quines diferents opcions de registre tenen, per a preservar-les i mantenir-ne

• tertúlianovembreweb

Tertúlia a L’Era: els efectes a l’hort del canvi climàtic

Els canvis que progressivament s’estan produint en el clima fa que algunes tècniques de l’horticultura estan evolucionant. La propera tertúlia serà el dimecres 8 de novembre de 2017 i el Manel Martínez tractarà sobre els efectes a l’hort del canvi climàtic i continuarem amb la tertúlia sobre els canvis en

• 20170516_123130 (2)

5è Simposi de Cultius Extensius 2017

Des de fa uns anys, la societat catalana, de la mateixa manera que la resta de països europeus, manifesta una major voluntat de consumir aliments produïts en harmonia amb el medi ambient, de proximitat i d’alta qualitat. Aquesta tendència, acompanyada d’un interès ferm per part d’alguns productors catalans, s’ha traduït

• xerradaecoviure

Torna Ecoviure

La gent de L’Era torna a participar de l’edició d’enguany de la Fira Ecoviure. Tindrà lloc els dies 28 i 29 d’octubre al Palau Firal de Manresa. Descarrega’t el programa complet clicant aquí.

• pagès

Comunicat

A Manresa, 4 d’octubre del 2017: El passat dia 3 d’octubre, les treballadores de L’Era, igual que molts dels socis i sòcies, ens vam sumar a l’aturada de país convocada per diversos sindicats i secundada per entitats i associacions en rebuig a la violència que vam viure el passat diumenge

• Núm 69colorweb

Núm 69. Octubre 2017

Consulta el sumari i alguns dels articles d’aquest número a la web d’Agrocultura. Recorda que també pots comprar aquest número en format digital a l’Iquiosc.cat I en format paper a través de la nostra botiga digital clicant aquí.

• 170919 xarxa ciutats agroecologia

L’Escola Agrària de Manresa a la trobada de la Xarxa de ciutats per l’agroecologia

El director de l’Escola Agrària de Manresa, Ton Armengol, ha format part de la delegació de l’Ajuntament de Manresa que ha participat a la trobada de la Red de ciudades por la agroecologia, juntament amb Montse Luque, tècnica de l’Anella Verda de l’Ajuntament de Manresa i Alba Rojas i Laura

• tertúliaoctubre còpia