Jornada tècnica: IV Jornada interactiva de protecció vegetal

Detalls de l'esdeveniment

• dimarts | 19 de setembre de 2017
  • Estació Experimental Fundació Mas Badia Ctra. de La Tallada d'Empordà, s/n 17134 – LA TALLADA D’EMPORDÀ (Girona)
  • $Registration

Dimarts 19 de setembre l’IRTA organitza la “IV Jornada interactiva de protecció vegetal” a la Tallada d’Empordà.

El programa inclou xerrades, tallers de demostració i cartells que posaran a l’abast dels assistents els resultats més recents de les línies de recerca que porta a terme el programa de Protecció Vegetal Sostenible de l’IRTA.

Aquest any la jornada se celebrarà a l’Estació Experimental Fundació Mas Badia i hi participarà juntament amb els investigadors del programa, personal de la Fundació.

La jornada està organitzada i pensada per a professionals i tècnics d’empreses i agrupacions sectorials.

Programa: IV_Jornada_Interactiva_Proteccio_Vegetal