Festa Menor Sant Joan d’Oló

• 10:00 - 20:00
  • $Registration

Solidaritat 05/08/2017

L’associació de veïnes i veïns de Sant Joan d’Oló, després de l’incendi d’aquest agost que va afectar diverses veïnes i veïns i també va estroncar la Festa Major que ja teníem a punt, volem manifestar de forma col·lectiva el nostre agraïment a totes les entitats i població per la implicació i solidaritat mostrades.

Alhora, també us volen informar que han decidit organitzar un dia festiu i solidari el proper 15 d’octubre que han batejat com a ‘Festa Menor de St Joan d’Oló – Solidaritat 05/08/2017’. L’objectiu, a més de gaudir de diverses activitats lúdiques, dinar popular i actuacions, és, sobretot, solidari: hi haurà uns bons d’ajut que podreu adquirir per recolzar les persones que hi van perdre la casa.

Programa:

10.00h – 12.00h – Caminada per part de la zona afectada guiada pel Ruski. El punt de sortida és a L’espinalt.
13.00h – 14.00h – Actuació del Vinyes
14.00h – 16.00h – Dinar
16.00h – 17.00h – Txema Rico ens farà un taller de pintura per la canalla, i pels grans Combo de l’escola de Música d’Artés. Entre mig, actuació dels Bastoners d’Artés.
Cap a les 17.30h – actuació de Celeste Alias i Santi Careta
18.00h – Actuació de les Sisones