5è Simposi de Cultius Extensius 2017

• 9:00 - 21:00
  • Bv-4501 Santpedor, 55, 08242 Manresa
  • $Registration

Des de fa uns anys, la societat catalana, de la mateixa manera que la resta de països europeus, manifesta una major voluntat de consumir aliments produïts en harmonia amb el medi ambient, de proximitat i d’alta qualitat.

Aquesta tendència, acompanyada d’un interès ferm per part d’alguns productors catalans, s’ha traduït en un creixement de la producció ramadera i dels cultius extensius en paral·lel. Malgrat això, el sector de cultius extensius encara té moltes mancances tècniques que poden comprometre el seu desenvolupament futur i la consolidació dels productors i empreses que hi aposten, aspecte indispensable per assegurar un medi rural sostenible i viu.

És per aquest motiu que el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP), amb la col·laboració de diverses entitats, universitats i centres de recerca catalans, promouen el 5è Simposi de produccions agroalimentàries ecològiques, enguany dedicat als cultius extensius.

L’objectiu d’aquest simposi és la transferència d’informació tècnica d’actualitat i d’interès al sector, amb la participació de diversos experts en la matèria de fora de Catalunya, així com un lloc de trobada i d’intercanvi d’experiències per a tots els professionals de l’agricultura ecològica del nostre país.

Pots descarregar-te aquí el programa: Programa VSimposi_v2.pdf

Realitza la inscripció aquí.